lauantai 21. helmikuuta 2015

hiihtoloma. ♡

Hello! ;) 

joissain paikoissa hiihtoloma oli jo viime viikolla! Onneksi kuulun tähän joukkoon, jossa hiihtoloma on ensi viikko ♡ mikäs tässä kotona ollessa. :)  harmi vaan että sää on tällainen... tihkuttaa vähän väliä, kengät on aina märät, loskaa on joka puolella, ei kauhean nättiä, kaikkialla on vaan mutaa... latasin pari kuvaa viime kesästä piristämään tätä masentunutta ympäristöä ja helmikuun tylsyyttä  :)


Utsjoella otettu kuva,  jos pääsisin tuohon maisemaan nyt, niin kiipeäisin sillalta alas,
ja kahlaisin joessa ♡ siellä on niin ihanan viileää vettä ;)


Tämäkin on utsjoelta, hiekkasärkkä, jonne pitää uida/kahlata. Se on ihan pieni mutta kiva ♡ei sieltä parempaakaan läheltä löydä (no mantojärven rannat, mutta kylällä :D)


Tämä on sitten jo etelästä, isovanhempien mökiltä, joka myytiin juuri ♡ 
sukulaisille tosin, joten ehkä on toivoa vielä päästä käymään siellä. Ehkä :D kumminkaan eivät päästä. :DD 
toi mökki on ehkä 20 min ajomatkan päässä hämeenlinnan keskustasta jossain metsässä (en ole ikinä kiinnittänyt huomiota, minne me ajetaan :D)

olisipa jo kesä... 

silloin on loma ja mulla on ripari ja menen 2 viikoksi englantiin! Kesän kohokohta! (Paitsi tietenkin jos pääsen mun kaverille utsjoelle/se tänne♥♥♥ Se olis parasta!!)

ja se on mun ensimmäinen kesä täällä parolassa! Varmaan vähän eri juttu kuin utsjoella...?
vai onko?
no se riittää jos täällä on välillä yli 18°c ....

hieno homma, minä. 
Tekstin nimi "hiihtoloma" ei ehkä ihan täsmää tähän mistä mä olen täällä pölöttänyt...
"kesäloma" olisi ollut ehkä vähän sopivampi?
no, se nyt on "hiihtoloma" , koska olemme hiihtolomalla ja tämä nyt sitten kuvaa sitä mitä nimenomaan ajattelen hiihtolomalla :D 

noh, pikkuvikoja. :D

♡:weera ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti