lauantai 28. helmikuuta 2015

top 8 tapahtumat mun elämässä.

tällainen tällä kertaa... :)

 

#1   Kun tapasin parhaan kaverini ensimmäisen kerran. :)

Tämä tapahtui kun olin hyvässä lykyssä edes 5 (???). Hämärä muistikuva kun me olimme molemmat yhden kaupan lehtihyllyllä äitien kanssa.. tiesin jotenkin heti, että oltaisiin kavereita :) ei sitä tietenkään noin pienet sitä noin ajatellut, mutta jollain alkukantaisella tasolla :D

#2   Pienenä, kun käytiin isosiskolla kylässä :)

Erika oli jo silloin aikuinen, en ole ihan varma minkä ikäinen. Aina kun mentiin sinne, tiesi että tulee olemaan hauskaa. Leffoja, karkkia, ihan muuten vaan olemista. :) olihan se sen verran spesiaali tapaus nähdä isosiskoa joka asuu "isossa kaupungissa" kun itse on utsjoelta, niin oli jännää vaan tuijottaa siskon parvekkeella sen kanssa, kun näki yli 4 autoa samalla tiellä. Oikeastaan kun ajattelee, mulla on nykyäänkin samat fiilikset jos käy siellä tai toisella isosiskolla :D :) 

#3   Leirikoulu kutosen lopulla :)

Utsjoki-helsinki kavereiden kanssa, mikä voisi olla parempaa? Käytiin fazerin suklaatehtaalla, linnanmäellä (huvipuistot on parhaita, niissä en ole käynyt kuin enintään kerran vuodessa, jos sitäkään, viime vuonna en ollut kertaakaan :'(  ), korkeasaaressa, menomatkalla jossain kylpylässäkin jossain välissä :D en muista enää missä... katinkulta?? Vai mikä? :D paluumatkalla oli tulivuorikeskus ja oulun tietomaa :) ja kuka voisi unohtaa iki-ihanan hiidenlinnan, joka nimettiin homelinnaksi. Mietipä sitä. :D

#4   Kun löysin doodlauksen ♥

Ah, ihanuutta ♥ doodlaus on parasta!! Oikeastaan, mä en löytänyt sitä, vaan mun sisko löysi ja näytti videon, ja oltiin silleen että "WOW, MITEN KUKAAN OSAA TEHDÄ TUOLLAISIA?" No pitihän sitä kokeilla tajutakseen, ettei osaa, mutta sitten mä osasinkin ihan hyvin. Olen doodlannut nyt ehkä vuoden, vähän päälle. :)
tuossa taitaa olla se samainen video, jota ihasteltiin, kai. :)

pari päivää vanhoja, vähän erilaisia doodlauksia :)

#5    Kun kävin siskon kanssa kahdestaan australiassa ♥

Joo eli 17.12.2012-13.1.2013 mä ja mun sisko lennettiin australiaan meidän tädin ja sen perheen luo. :) käytiin sydneyn uudenvuoden ilotulituksissa (klo 21 koska serkut ei olisi jaksanut olla kahteentoista, mutta ne lastenkin ilotulitukset oli isoimmat mitä mä olen koskaan nähnyt) nähtiin myös se valtava kylpyankka, jos kukaan on siitä kuullutkaan... XD kaikki tietää ne keltaset kylpyankat. Sellainen, mutta 24 metriä korkea lillui satamassa. Nih.:D ei, en ollut humalassa. :D sitten oli madame tussauds vahamuseo, jossa oli kaikkia julkkiksia vahapatsaina! Englannin kuningatar, rihanna, (obama?? En oo ihan varma.) Lady gaga ,oprah.... e.t.. :D oli oli. Tietenkin käytiin myös eläintarhassa ja jossain merieläin puistossa. :D

#6   muutettiin pois utsjoelta

Jos sanoisin ilkeästi, niin... helpotus. Mutta kyllähän täällä on paljon helpompaa elellä kuin siellä, siellä on hankala saada vaatteita, ainakin sellaisia mistä tykkää, ja ajomatkat jokapaikkaan on kamalan pitkät...ja nyt mulla on enemmän kavereita! Siellä niitä oli vain muutama... :) mutta ne mä tunnen paremmin kuin nämä.. ei sillä, yhtä ihania kaikki ♥

#7    menin pilkkeeseen :))))

 näin ilmoituksen koulun seinältä ja päästin kokeilla, koska mulla ei ollut siinä vaiheessa vielä paljoa kavereita ja mietin, että sieltä saisi niitä :) ja niin sainkin :) melkein kaikki pilkkeessä olevat on mun kavereita :))) se on siis ilmaisutaidon kerho, ja ihan parasta.


#8   kevätjuhlat <3

  tunnelma on aina korkealla. kaikki odottaa, että pääsee kesälomalle ja on innoissaan koulun loppumisesta, ja matkoista, joita luultavasti tulee kesälomalla. sitten on ne esitykset. jotka on melkein aina kivoja, toisinaan tosin joutuu häpeämään silmät päästään, mutta suurimmaksi osaksi esitykset on kivoja. paras osa on kuitenkin se, kun juhla on ohi ja kävelee kotiin. silloin ajattelee kaikkea, mitä on kouluvuoden aikana tehnyt, todistusta, ja sitä, että pääsee taas yhden luokan ylemmäs (ellei siis jää luokalle XD... tuskin).


muuten olisin laittanut top 10, mutta ideat vaan yksinkertaisesti loppui kesken. :DDD olisinhan minä voinut laittaa siihen jotain merkityksettömiä juttuja, mutta siinä menisi tän listan idea, muistetaan että ei se määrä merkitse, mutta se laatu ;)

<3: weera ;)

tekee mieli mangoja!!! :DD ei mulla muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti