torstai 12. helmikuuta 2015

uudistunut blogi! (ja uudistunut elämä :D)

Noniin! :)

Tuli mieleen tässä että mulla todellakin on blogi.... (ehehehhh :D) ja nyt mä poistin kaikki tekstit ihan vaan siitä ilosta, että häpesin itseäni niin paljon. :D

Mutta ehkä mä osaan nykyään kirjoittaa vähän paremmin? Vai osaanko? No en tiedä, mutta toivotaan. :D :P ... nimi on yhä sama koska mä olen jo tavallaan kiintynyt siihen :)

Toivottavasti kovin moni ei ole ehtinyt/erehtynyt lukemaan sitä vanhaa blogia :D

Mä siis muutin puoli vuotta sitten parolaan utsjoelta, ja tähän mennessä oon ollut ihan hirveen tyytyväinen. :) kaikki tuntuu olevan jotenkin... lähempänä. :D vaateostoksille pääsee ilman tunnin/2 tunnin ajomatkaa!! Ihme on tapahtunut. :D

ja muukin elämä on ollut vähän... erilaista... :D no esim. Koulu: utsjoella oli 1 luokassa älytaulu, muissa periaatteessa vanhat kunnon liitutaulut (sellaset vihreet :D) ja täällä on melkein joka luokassa älytaulu ja valkoisia tauluja (miksi niitä kutsuttiin ?!?) Ja sitten opetusmenetelmät on aika erilaiset, ja opettajat ei tunne joka oppilasta henkilökohtaisesti... :D
aluksi se tuntui tosi oudolta, ettei ne muistanut sun nimeä heti kerrasta, mutta kun tajusi että ne saattaa opettaa 300 muutakin oppilasta :D niin sitä ei enää niin ihmetellyt.

Mutta toisaalta... utsjoen koulu oli kotoisampi, ei tällainen "laitos" tai no ei tämäkään paha ole, mutta jos minä saisin päättää, ottaisin tänne Utsjoen koulun sisustukset :P :D

mutta tässä nyt olisi tämä eka postaus, ensi kerralla varmaan tulee jotain ystävänpäivästä, ja mitä suunnitelmia mulla sitä varten on :)

♥:weera :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti