perjantai 13. helmikuuta 2015

YSTÄVÄNPÄIVÄ!!♥

 Hello! :)
Niin, viime kerralla mä lupasin kertoa, mitä mä tekisin koko ystävänpäivän.

●Eli siis aion herätä joskus yhdeksän aikoihin ja laittaa saunan päälle.♥

●Sitten mä vietän ikuisuuden kylppärissä . :D

●Sitten kun mä oon joskus valmis, mä puen ja meikkaan.

●sen jälkeen mä menen bussilla hämeenlinnan linja-auto asemalle ja kävelen siitä goodmaniin. ♥

●jossain vaiheessa syön tavastilan cafe kukossa sellasen salaatin (ne on liian hyviä :D ;D)

●ja kun mä oon valmis kaikkien juttujeni kanssa, nin äiti tulee hakemaan mut kotiin :) ♥

siinä se, ei mitään kummallisia erikois ystävänpäivä ihq omg suunnitelmia :D :)

Mutta ystävänpäivä on siis huomenna... eli 14 päivä, joka on lauantai... eli tänään  on... TAN TAN TAAAA!! Perjantai 13! kai aiotte bongata mustan kissan ylittämässä tietä? Kävellä tikkaiden alta? Tai rikkoa peilin? Tai vaikka kaataa suolapurkin pöydälle??  vai ooteko jo ehtiny? :D
mä en toivottavasti tee mitään noista XD mutta luultavasti onnistun vielä jossain .. :D

toi äsköinen ei oikein liittynyt ystävänpäivään... no jaa :D

mutta vielä takaisin siihen ystävänpäivään!
Koululla oli eilen sellainen halitunti, jossa yhden oppitunnin ajan vaan halattiin ihmisiä :)  kauheen söpöä mun mielestä! ♥ kaikilla oli sellaiset vaaleanpunaiset paperisydämet jotka roikkui kaulasta narulla. :) aina kun halas jotakuta, niin te kirjoititte toisen sydänlappuun oman nimen. ♥ (awwwwwws :3)
mä halasin enemmän ihmisiä kuin ehkä 3 vuoden aikana (tai siis monia ERI ihmisiä, on ollut vaan muutama ihminen jota oon halannut tässä vähän ajan sisään, lähinnä perhe ja pari kaveria)
ps. Siellä käytävässä oli kuuma!! :DD ihmisiä oli ihan liikaa, ei meinannut mahtua liikkuun :D:P

https://m.youtube.com/watch?v=_UveXP9lu4o

hyvää ystävänpäivää ja viikonloppua kaikille!


♥:weera

1 kommentti:

  1. Hei meilläkin oli nää sydämet!! :D Mut meillä oli nimen lisäksi myös muutamat kehut sydämissä, se oli kyllä niin ihanaa ♥♥

    VastaaPoista